Ik woon buiten Nederland, kan ik een abonnement nemen op Landleven?
Voor abonnementen in het buitenland gelden andere voorwaarden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 020- 894 7487.
Hoe kan ik een los nummer bestellen?
Losse nummers zijn verkrijgbaar in onze shop Tijdschriftnu.nl.
Hoe kan ik mijn abonnement afrekenen?
Als je op Abonneeplein.nl een abonnement afsluit kun je, afhankelijk van de aanbieding die je gekozen hebt kiezen voor een van de volgende betaalwijzen:
- Betaling via Ideal.
- Betaling via automatische incasso
Als je gekozen hebt voor een doorlopend abonnement kun je op Abonneeplein.nl nakijken wanneer de volgende incasso gepland staat.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Je kunt je abonnement uiterlijk vier weken voor het aflopen van de abonnementsperiode opzeggen met vermelding van je abonneenummer en adresgegevens. Wil je de opzegging per post doen, stuur het dan naar onderstaand adres:
Roularta Media Nederland B.V.
t.a.v. Klantenservice Landleven
Postbus 606
7000 AP Doetinchem
Of neem contact op met onze afdeling Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op 020 - 894 7487 (lokaal tarief) (maandag t/m vrijdag, van 09:00-17.00 uur). Je kunt ook op Abonneeplein via 'Beheer mijn abonnement' zelf je abonnement (tijdelijk) opzeggen.
Let op: sommige abonnementen zijn afgesloten voor een minimum periode. Indien je binnen deze periode je abonnement opzegt kunnen er mogelijk kosten in rekening gebracht worden.
Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 8 weken na het afsluiten van een abonnement. Het is afhankelijk van de aanbieding hoe snel het artikel verstuurd kan worden. Het welkomstcadeau wordt los van het magazine verstuurd.
Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven of mijn persoonsgegevens wijzigen?
Via abonneeplein kun je gemakkelijk online je nieuwe adres doorgeven. Klik op 'Beheer mijn abonnement'. Ga naar 'Wijzigen abonneegegevens' en volg de instructies. Geef je nieuwe adresgegevens uiterlijk zes weken voor de verhuizing aan ons door.
Het is NIET mogelijk om je nieuwe adres via PostNL verhuisservice door te geven.
Hoe kan ik een bezorg probleem melden?
Via abonneeplein kun je makkelijk bezorgingproblemen online doorgeven. Klik op 'Beheer mijn abonnement' bovenin het menu en voer je abonneenummer, postcode en huisnummer in. Ga naar 'bezorgingprobleem' en volg de instructies.
Wat is Abonneeplein?
Abonneeplein is de online abonnementenservice van Het Media Bedrijf. Op deze site kun je nieuwe abonnementen aanvragen of geven. Als abonnee kun je bij Abonneeplein terecht voor:
-
Doorgeven adreswijzigingen (tijdelijk of definitief)
-
Corrigeren van je gegevens
-
Tijdelijke onderbreking van je abonnement (bij vakantie of ziekte)
-
Doorgeven van bezorgings-of andere problemen
-
Registreren voor online toegang
Contactinformatie
Senior Publications Nederland
Amalialaan 126 H
3743 KJ BAARN
020 - 894 7487 (lokaal tarief)
Neem contact op met Abonneeplein